im back!



bismillah.
Assalamualaikum semua...berdebu blog ni lama xbukak.. xsempat nak luah hati ke hapa..almaklumlah hakak skrg tgh busy praktikum.. mne la nk menyempat nak luah-luah perasaan bagai ni.. lagipun sekarang ni hakak dah tak macam dlu,,feeling terlebih..emosi hakak da semakin stabil.syukur alhamdulilah..kiranya hakak sekarang ni makin matang lah kot?kan kan?ehehek..oklah life akk rasanya makin better,,tak stress sgt..mungkin sbb hakak dapat sekolah yang best? atau mungkin sbb akk dah malas nk pkir pasal relationship sgt? mungkinlah..hakak bahagia hidup begini.. penatlah wei kalau hari2 nk stress je.. lama2 hakak boleh masuk hospital bahagia kang. harap2 hakak akan bahagia sebegini selamanya . doakan hakak ea. 

Btw, sepanjang hakak menyepi macam2 benda berlaku.ofcozlah ada suka duka..tapi lebih kepada suka la kot. nak cerita sekarang penatla..panjang sgt cerita hakak. nantilah bila hakak free hakak ceghita noh kat ampa sume.(eh ada orang nk tau ke kisah hakak ni?) ahhh lantaklah.ni hakak punya diari.suka hati hakakla kan?hampa xsuka, hampa annoying ke hape hampa xyah bace. habis ceghita.




0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...