goodbye SKAM


Buismilah.
assalamualaikum.

alhamdulilah..tamat sudah praktikum yang terakhir ..lagi 1 semester nk abeh blaja..bakal meninggalkan penang. bakal meninggalkan ipg setelah 5 tahun 1/2 duduk di sni..pastinya aku rindu..sbb banyak kenangan suka dan duka disini...rindu dkt2 anak-anak didik SK AIR MERAH, SK HASHIM AWANG, SK SERI TASIK DAN SEKSYEN 7. walaupun selalu buat cikgu marah, buat cikgu membebel dan terjerit2 sampai hilang suara...tp cikgu tetap syg ampa sume...belajarlah rerajin anak2 oi...moga jd insan yg berguna..harap2 kita dpt jumpa lagi...all the best. 

sepanjang duduk di AIR MERAH, cikgu2 sume ramah mesra.. selesa dgn depa. rasa mcm ahli keluarga sendiri.lebih-lebih lagi masa di kem. sempoi abeh depa sume..pasti bakal merindui kak ani,,,guru pembimbing yg dah mcm emak sndri,slalu kongsi cerita, pgalaman n bg nasihat dan penguat semangat ketika nnood down...sayang kak ani sgt2...harap dpt jmpe lagilah..xlupa juga kak ta jugak... tq bagi kita org kain pasang yg sgt cantik...n ofkos cigu2 yang lain tq so much...byk dah ampa tolong kami...xkan kami lupa. moga kita jmpe lg..mungkin diwaktu dan ditempat lain..insyallah..

kat sk ni sume best... sk cantik, aktiviti gempak,jamuan jgn citelah,,,kat sk ni,,jamuan paling best...asyik makan je kojenyew..sodap2 plak tu..mne badan cheq xjadi belon..huhu...


cenderamata dr pihak sekolah....hadiah paling cute


with kak ta...


cikgu2 SKAM...cun melecun giteww

kelas 4 minat..

4 minat boys...


with my students 4 maju 

jejaka 4 maju

with 4 mantap...
paling suka dgn batrisha...comey..

SKAM..
SK PALING OHSEM!

JAMUA with my students... tq dear..

4 minat happening student..will missing u guys

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...