EID MUBARAK 2014


BISMILLAH.
 HAI guys SELAMAT HARI RAYA!. sekarang ni  da hari ke 18 kita menyambut hari raya aidilfitri. dah nak habis dah,,wuu,sedihnyew.. aidilfitri kali ini, aku kehilangan seorang ahli keluarga,moksu,telah kembali ke rahmatullah. sesungguhnya ia amat memilukan hati2 ka i sekeluarga,namun kami redha, moga diirimu tenang disana moksu, dirimu tetap ada di dlm stiap doa kami. dan,yg masih hidup ini perlu teruskan kehidupan, menginsafi diri dan brusaha jadi hamba yang solehah. 

actually tahun ni raya xberapa nak menarik sebab sekejap sgt aku dpt beraya kat kampung. xdapat jumpa kwn2 sekolah. sobsob.. huntongle diorg dpt gather sama2. ada yg buat open house tp xdpt nk gi..rugi2..xdpt mkn sodap2..nasib baiklah semalam ada sambutan raya kat maktab,,dapatla jugak mkn mcm2,,, not badla makananyew,,sume aku dapat rasa.xmacam taun2 lps,,sume mknn habis.sedih betol. spaggeti je menu yg paling sdp  yg lain tu biasa2 jela,, tpikan ttbe je hati ni rasa sakit yg ampun, bila ada sorg pompuan ttbe dok menyelit dkt dia..ciss,,berani btol kan,, aku pandang je,,saborkan hati, huhu

nah belanje gambor raya tahun ni!







dan sememangnya bulan ni dan bulan berikutnya bulan yang bz buat aku,bz dgn eseimen, dengan sambutan merdeka, projek based learning dan bina insan guru. lepas tu ada pbs pulak tu,,,penatnyew,,huwaa,,,klo ler boleh bahagi badan ni kan bagus,,xpon ada sesiapa tak nak tolong aku buat kerja2 ni sume? tolonglah,,,aku stress ni.. bahaya tau,lama2 bley jadi gila,,so aku perlu pergi bercuti..nak rest kan kepale hotak aku yg hampir nk berkecai ni..huhu
tapi dekat mana? aku nak g perhentian..jauh la pulak,,hurmm,,nak gi tido kat hardrock mahai nak mampuih,,xbbloi le plak an,semalam je rege 600 keatas,,,kalo aku g untuk honeymoon ke xpela gak,,,berbaloi la jugak ini xde mkneyew la weiii,,baik aku buat bnda lain.. tapi nak buat hape???? any suggestion?

yang murah,tempat cantik, dan selamat?



JAMUAN RAYA IPGKTB ^^




0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...