my dream wedding (^___^)


bismillah.

hai2. hari nak story sikit about my dream wedding ..haha. mcm xsabor pla nk kawin kan..bukan xsabor tpi just nk prepare tema ap je,hikhik. nak kawin mungkin lambat lg. dalam umo 26 ke atau 27 bru kahwin. sbb aku nak simpan duit dulu n nak mak ayah aku betul2 rasa duit aku.aku nk balas segala jasa diorg. rasanya da byk sgt pengorbanan mereka untuk aku. tapi kalau dah ditakdirkan untuk aku kahwin awal ,ak terima.mungkin itu adalah yang terbaik.  disebabkan aku giler sgt dengan bunga babybreath.ak nk tema wedding ala-ala garden theme. nak letak sekeliling tu bunga babybreath and  lily.. ros putih pon cntik juga,,wahhh ak dapat bayangkan cmne.. mungkin 

macam ini?
wahhh penuh babybreath ..cantiknya...
ala-ala princess gitu
*__*

comey kan baby ni? 
biar semua anak sedara aku jd bridemaids aku..
comelnyew

cantik kan babybreath and lily..


yang ni tema untuk makan beradab...
hamboi..
kelas kau jah.
nice kan?



 lepas tu semua bridesmaids aku akan pegang babybreath..
oyeah.. cantik cantik cantik
i suka. winkwink (^_^)

and this me..
tpi version muslimah la kan..
kne tutup aurat tauk.


tapi,kalau bakal suami xdapat nak sediakan mcm ni pon xpela.. 
kita letak je babybreath kat sekeliling katil.hahahaha
bolehkan encik suami?
ekekeke >.<




















saya harap awaklah jodoh saya..

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...