Iftar kelas

Bismillah.
Alhamdulilah syukur akhirnya terlaksana jugak event kls yg da lme ak rncg. Walaupun hanya iftar bersama,aku harap dgnya ada events cmni hbgn kami sume akan baik..ternyata ia bukan satu perkara yg mudah.mcm2 sgt halangan. Kdg2 ak rasa letih dan nk putus asa. Tp bila pkirkan balik,kalau aku xteruskan spe lg nak teruskan. Aku perlu bertanggungkawab terhadap mereka. Aku tau aku bukan yang terbaik.banyak sgt kekurangan.namun aku dah cuba lakukan yang terbaik untuk kepentingan bersama.
Namun,aku bersyukur akhirnya ia berjalan sperti dirancang.semuanya tampak bahagia. Syukurlah.aku bahagia jika mereka bahagia. Terima kasih ya allah. Terima kasih atas kebahagiaan yang kau beri.
Terima kasih kawan,terima kasih kerana sanggup meluangkan masa bersama2.walaupun ada yang tertinggal dan xdpt join sama. :(


Iftar kelas 18/7/2014



















0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...