Bahagia

Bismillah.

Assalamualaikum
Syukur. Sudah 12 hari bpose.esok hari ke 13..
Terima kasih kepada seseorg yang sentiasa mengingatkan aku setiap masa tanpa rasa jemu. Terima kasih kerana buat ak sedar dalam hidup ni kita kne berusaha untk jadi yang terbaik.perlahan lahan tapi berterusan.daripada merangkak kt blajar hingga pandai belari.

Aku bersyukur kerana dikurniakan teman sepertinya. Tapi,aku takut seandainya daripada perhatian yg di tonjolkan,dia bakal dikecewakan.aku takut jika terlanjur kerana hingga kini aku sedar ak tetap xkan mampu beralih arah. Ianya kekal begitu.

Aku tak tahu knp aku bahagia,walaupun xbersamanya
Mungkin aku bahagia melihat dia bahagia
Aku tau dia sdg bahagia.
Xpela,,aku doa yg terbaik utk kau cinta hati. Sbb aku tau aku juga akan bahagia suatu hari nanti.xperlu aku menangis lagi kerana bnda yg xpasti.aku berhak untuk ketawa dan merasa gembira.apepon terima lasih sbb kau pernah bagi aku kebahagiaan walau hanya skejap. Sekurangnya2 ada jugak kenangan kau dan aku kan?skrg ni aku mls nk pkir negatif.pkir positif lagi bagus.
Baru hidup tenteram dan bahagia.
Oklah,mungkin setakat ini sahja coretan utk hari ini. Esok masih ada kuliah,aku perlu tido awal.selamat malam.

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...