Kadangkala goyah

Bismillah.

Jam 1.43pg.aku letih dan mengantuk.namun mata ini xmampu untuk ku lelapkan.entah mengapa tidak ku pasti.adakah cuaca mempengaruhi atau adakah kerana gelora yg bermain dijiwa?mungkin juga.

Jiwaku bergelora,hatiku mula goyah sedikit.nyata aku masih blum mampu melupakanya.serba sediki,masih ada lagi sekelumit rasa yg ttinggal dlm hati ini. Jejak yg dia tinggakan masih berbekas lg. Dan pastinya ia xkan hilang.ia akan kekal menjadi kenangan.

Walaupun hadir kini,insan yg seringkali membuat aku kembali tersenyum,membuat ak merasa bahagia.namun,ianya masih gagal menghapus rasaku dan ingatanku terhadap dia yg pernah singgah dihati ini.

Dan kerana ini,aku terpaksa berlari,lari menjauhinya.xsnggup lg mengenang kisah dlu.biarkan ia terus berlalu bersama angin angin yg lalu.aku ingin bahagia.aku ingin merasa dicintai dan mncintai oleh si dia yg benar2 ikhlas menerimaku dan menyayangiku serta sanggup berkorban untukku.

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...