cuti semester



bismillah.

sekian lama menyepi,nak kata bz xbz tp mls nak menaip.hehek.spjg cuti semester ni mcm2 blaku.. ada syka ada duka, cuti kali ini lebih banyak dihabiskan di rumah. menjaga anak2 kecil.huhu. sememangnya penat tp aku seronok.aku bahagia bersama mereka.sehingga aku terlupa tentangnya.semakin hari aku semakin dpt melupakanya, :) anyway, sejak cuti sem, ak just p jalan2 dkt langkawi, lps tu balik shah alam pi jejalan dkt sne skjp pastu balik jb. ddk uma jg adikla jg anak sedara la jg sepupu la...sorg2 bdk ak jaga. tak lupa juga sepanjang dduk uma atok mcm2 bnda jd. bila aku pkirkan balik,lawak pon ada,,hahahaha,,,nk cerita tp pnjg sgt,,so bia jela,,aku pon tgah mood ms menaip..kuikui..oklah esok ak da nk balik penang balik,,huuu rasa skjp je cuti ni kan,,padahal sebulan kot ak cuti tp xterasa hape..harap2 semester bru ni semuanya akan berjalan lancar,ak xmau la lagi berendam air mata memanjang,letih.aku mahu hidup dengan bahagia dan tenang. oklah babai diarihatiku. 


0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...