idolaku

assalam..


just wanna talk about my idol..
HAN CHAE YOUNG
ahhh~melting.
superb gojes.

nah,, a little bit information about chae young

  • Name:

     Han Chae Young
  • Given name:

     Kim Ji Young
  • Also Known as:

     Han Chae Yeong
  • Nationality:

     South Korean
  • Gender:

     Female
  • Born:

     September 13, 1980







mengidam nk body cm ue gak,,huuu
tapi mmg xkan dpt sbb ak ni kategori pendek
dia ni dahla pjg mengalah..
berangan jela...

thanks for viewing diarihaticikbunbun.do leave a comment

nafas baru

assalamualaikum.

alhamdulilah.kehidupan terasa lebih tenang. 
terima kasih kat anda yang berjaya membuat diri ini terluka
kelukaan ini ternyata beri nafas baru buat aku.



thanks for viewing diarihaticikbunbun.do leave a comment

Thankyou kekasih

Assalamualaikum..

Terima kasih kerana pernah hadir lalu menghilang.. Terima kasih kerana pernah ada lalu tiada.. Terima kasih pernah menghibur lalu kabur.. Namun aku ttp yakin segala yg berlaku telah diatur oleh allah untuk mengajar aku erti kesabaran..dan cinta itu tak semestinya memiliki.sesungguhnya,pasti ada hikmah disebalik apa yg terjadi.mungkin engkau bukan yang terbaik untukku dan aku bukan terbaik untukmu.. 
moga dirimu bahagia. :)




 u just piece of my life.
i will let it go.
sayonara .


thanks for viewing diarihaticikbunbun.do leave a comment

craving tahap gaban

bismillah,

terasa bosan,perut pun lapar.
nak makan? xde bnda nk mkn...kuikui
so mmpu untuk melihat sje..
sobsob,sedih..xpe2 nanti balik rumah aku makan puas2.aku nak masak puas2.lama dah xmasak. aigoo.mcm mne nk jd isteri org la nanti.. ada jugak kne reject la kalo gini.


makin aku tgok makin lapor plak,,aishh,,
sabor jela ye wahai diri,
bertahan. bertahanlah,,
uwwaaa.. T___T 
sedih la gini. da lah sesorg.
xdapat mkn plak ue..
ley jadi gila cmni.












 keep strong ye wahai diri.

thanks for viewing diarihaticikbunbun.do leave a comment

No one

tiada siapa yang memahamimu,tiada siapa yang sanggup berkorban untukmu,tiada siapa yg ikhlas dgnmu,tiada siapa mengetahui segalanya tentang dirimu..

Tiada siapa.


thanks for viewing diarihaticikbunbun.do leave a comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...