Reminds

Assalam.

Hye my dear diarihati.da lama rasanyew blog ni tak dicoret. Sepanjang tempoh ni byk sgt perkara yg terjadi.ada suka dan ada duka.sebagai manusia biasa,aku banyak mengeluh.sehingga air mata pun dah kering.xmampu lg untuk mengalir kerana terlalu byk airmata yg mengalir berbanding senyum tawa.Namun,setiap apa yang berlaku mengajar aku erti kedewasaan.aku bukan kanak2 lagi.aku perlu matang menghadapi segala cabaran dan dugaan yg datang.kekuatan bukan sahaja dari segi fizikal malah emosi juga.

Aku tak boleh bergantung pada manusia.aku perlu bergantung pd diri sendiri.dan yg paling penting letak segala pengharapan pada yang maha esa.hanya dia saja tempat aku boleh bergantung harap.

Ya allah,pintaku hanya satu.
kau berikanlah aku kekuatan menghadapi segalanya.

#belajarertiredha.

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...