Letih

Bismillah.

Aku letih.sememangnya aku letih.letih dengan kisah ini.
Segalanya sudah berakhir,namun mengapa sukar utk diri ini menerima kenyataan
Kenapa diri ini masih berharap?
Kenapa diri ini masih lagi menanti
Kadangkala,aku benci pada dri
Benci kerana aku xmampu nak benci engkau,
Malah diri ini xmampu nak berhenti menyayangi dan merindui engkau
Kngn dgnmu ibarat serpihan kaca yang tertusuk dihati ini.ianya kecil.tp sakitnya terlalu perit.
Sebenarnya,kau xbersalah.aku yg bersalah.aku yang bersalah kerana menyayangi dan mencintai.takdir juga tidak harus dipersalahkan.
Kerana,pasti ad sebab mengapa ia terjadi.

Hari ini,aku masih belum melupakan.esok lusa atau masa yg mendatang entah aku xpasti adakah ia akan kekal sebegini rupa atau ia akan berubah..

Jika ia masih sama
Adakah takdir akan memihak padaku..?

#akubelajasrertiredha


0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...