NEW year 2014


Bismillah.

hye cik diarihati,, HAPPY NEW YEAR!hikhik,,even da terlambat sikit tp aku nak ucap jugak,, sempena tahun baru ni ak berazam nak jadi yang lebih baik dalam semua aspek. kalo nak ckp satu2 macam byk sgt,,xhabis nak tulis weyh,,senang cite azam UTAMA aku adalah nak jadi hamba yg lebih baik.walaupun agak sukar nak istiqamah,tapi aku akan tetap cuba dan terus mencuba, moga2 allah permudahkan dan beri aku kekuatan. insyallah,

and then,
semester 3 pun dah  bermula,,kali ni lebih banyak tanggungjawab yg perlu aku galas,aku harap seuanya akan berjalan dgn lancar,xmau dah lagi ad sebarang krisis, hati mana yg xterluka melihat kejurangan yang semakin hari semakin ketara, namun apakan daya, lumrah dalam perhubungan,kadang2 mendekat kadang2 menjauh, apa yg boleh aku lakukan hanyalah doa je yg terbaik.mungkin ad hikmahnya kan?. mungkin hubungan ini akan kembali terjalin..aku akn cuba lakukan apa sahaja untuk pulihkan ia semula,macam2 aku dah rancang tapi allah yang menentukan,moga apa yg aku rancang akan berjalan lancar hendaknya,


anyway,
bulan ni juga bulan yg bermakna buat aku,hehe,,kenapa? kenapa hari MENTUA aku akan tiba tak lama lagi,,waah xsangka lah kan dah nak mencecah usia 21TAHUN dah,,pejam celik pejam celik besor dah aku,,hikhik,,tak sabar menunggu hari itu, 

oklah,tu je nak story ari ni,ak nak layan cerita hantu plak,,
bye guys,

dua jiwa satu 
dalam jiwa kekal abadi.
 

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...