22 JANUARY


BISMILLAH.
Alhamdulilah,syukur kepada yang maha esa.masih lagi dipanjangkan umur meskipun diri ini seringkali alpa dengan tuntutannya.usia bertambah lagi setahun.namun tahap kematangan masih pada aras yg sama. entah bila aku akan berubah.menjadi lebih matang.menjadi lebih baik.aku akan terus mencuba kerana peluang sentiasa terbuka luas untuk aku,cuma  tekad untuk melakukanya atau tidak. 

kepada mak ayah
terima kasih.arigato.gamsahamnida.thankyou,
kerana melahirkan dan membesarkan serta mendidik aku sehingga kini
terlalu besar pengorbanan seorang ibu,
terlalu besar tanggungjawab mereka untuk mendidik anak yang satu ini.
aku akui aku agak nakal
aku seringkali menimbulkan kerisauan dihati mereka.
aku selalu je menyusahkan mereka.
maafkan kakak.
akak janji pada mak ayah akak akan cuba untuk perbaiki segalanya
akak akan berusaha menjadi anak yang solehah dan menjadi kebanggaan makayah
jasa dan pengorbanan mak ayah hanya mampu dibalas dengan doa didalam setiap sujudku.
percayalah,kasih sygku tiada batas untukmu mak ayah.


buat sahabatku
terima kasih sbb telah buat yang terbaik untukku
terima kasih kerana selalu mengingatkan tika aku kealpaan 
tq sebab sentiasa ada
kadangkala aku seperti tak menghargai korang 
tapi hakikatnya
aku sygkan korg
aku perlukan korang
dgn korang la  aku bergurau senda
dengan korang aku bergelak tawa
dgn korg aku bergaduh
dengan korang aku terasa hati
dengan korang aku ketawa dan menangis
segala-galanya dengan korang
terima kasih kerana pernah hadir dlm hidup aku
ingatla andai suatu masa takdir memisahkan kita 
aku berharap kita akan berjumpa semula kelak di syurganya.


buat teman2 yang lain,terima kasih sbb ingat dan wish bufday aku.
doa2 anda aku ameenkan,moga2 ia diperkenankan oleh yang maha esa.

letter from my sis

a gift from classmate

 quotes from her


 me and my sis
naziera

she gave so much presents
tq sis

tak lupa buat sahabat
sama ada yg dekat maupun yg jauh dimata
anda tak pernah sekalipun aku lupa
aku selalu ingat kat korg,
cuma masa jarak dan waktu xmengizinkan kita untuk bertemu.

sahabat2 yang turut sama menyambut ulangtahun kelahiran,ucapan selamat hari lahir dariku n aku doakan moga sentiasa kalian dirahmati allah.
stay bless stay cool and keep be urself no matter what happen coz i love the way u are
*ohmaigodd broken english.
lantakla weyhh 
hihik
 

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...