semester break :)


 ASSALAMUALAIKUM..
hye cik diarihati..
lama jugak rasanya aku menyepi,,
bukan apa,,busy lah kononyew ...
orang nak final exam kan,, 
huhu
actually bukan busy study pon tapi busy jaga anak2 kecil dirumah yang baru lahir
study week spatotnya ak studi tp ak plak sibok jd babysitter..ape nak jadila kan..
exam tu lebih penting sbnyew tp entahla aku rasa mls sgt nak stdy masa ue,,ak rasa lebih happy jg anak2 kecil tu,,,
bila diaorg ada dkt ngn aku, aku rasa bahagia sangat,,
terima kasih ya allah.
kau kurniakan ak anak2 kecil yang sentiasa menceriakan aku.


dan untuk seketika, 
aku terlupakan dia.
baguslah kan. :)

alhamdulilah exam dah pon habis.
semuanya berjalan dgn lancar,
moga2 memperoleh result yang cemerlang insyallah.

so, sekarang bermulanya cuti semester,,
yeyeaaahh...
seronok.
boley la menghabiskan masa bersama anak2 kecilku,,
hehe,
selamat bercuti ye kawan2. semoga kita berjumpa lagi semester depan.
i will miss  all of u :)
expecially my bestie 
fi hifzillah ya ukthi.

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...