bogoshipo



Bismillah.

apa yg telah aku lakukan?
aku telah menyakitinya tanpa aku sedari.
i'm sorry.
i dont mean it.
please, dont go away.
i need you.
i really need you.
 a day without him like a human without oxygen
 it feel so terrible.
i cant breath. yes. 
dangshineun saranghamnida.

kalau la dia tahu perasaan aku,
kalau lah dia dapat memahami isihati aku
perasaan aku xdapat aku huraikan dengan kata-kata mahupun tingkah laku.
kasih syg ini padanya xdapat diukur 
rinduku padanya xdapat ditimbang

Aku terlalu lelah dengan semua ini
entah sampai bila..
aku tak pasti
tapi mampukah aku bertahan
aku ini hanyalah insan biasa
ya allah aku mohon petunjukmu ya allah
apakah maksud disebalik perkara ini
sesungguhnya aku tak mengerti
kau permudahkanlah urusanku ya allah
AMIN,









cinta ini sentiasa rasa dekat di hati. ianya takkan hilang rasa di hati. namamu sentiasa bersemi dihati,pada sujud sebuah cinta, pada tetap sebuah usaha, pada yakin sebuah janji dan pada sabar saat diri diuji.
InsyAllah. yang maha ESA pasti menemukanku dengan dirinya pada suatu akad yang suci yg menjadi lambang CINTA SEJATI diriku dan dirinya di duniawi dan ukhrawi.







0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...