16/4/2013

Bismillah..
dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha penyayang


that day..
permulaan segalanya..
insyallah..
walaupun sukar nak terima kenyataan ini tapi apa lagi yg mampu aku buat
segalanya harus aku terima dengan tabah.
moga ini adalah yang terbaik.

tapi,
aku harap engkau takkan ulang perkara yg sama lagi tak kira dengan siapapun
hati, 
bukan boleh dibuat main
sekali ianya terluka
ia mengambil masa untuk pulih dan
 pastinya akan meninggalkan parut walaupun sebesar zarah.

aku cuba untuk senyum
namun
adakah senyuman ini adalah senyuman kegembiraan?
atau sekadar untuk menutupi rasa dihati?

walaupun segalanya tampak pulih namun
hanya yang maha ESA saja yang tahu rasa di HATI
 
walaupun terluka,
tapi allah bagi aku kegembiraan.
walaupun ianya sekejap dan sementara
tapi 
syukur alhamdulilah
sekurang-kurangya ia mampu mengubat sedikit luka dihati ini

aku akui
aku gembira bersamanya
musim sentiasa berbunga saat bersamanya 
namun 
aku terasa kekurangan sesuatu
apakah itu?
aku pun kurang pasti
mungkin hati ini masih KELIRU
apepon
terima kasih awak untuk hari yang INDAH ini.

ME + YOU

to my rumet n my caca
thanks for helping me n give me support
without u guys i'm nothing.


0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...