kejohanan MERENTAS DESA

السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

hari ni adalah hari merentas desa.. alhamdulilah sbb ak dapat skip,,yeyeahh,,haha..tapi kerja ak kene buat air untuk umah sukan ak,,hurm xpela,,buat air je pun,,bkn penat sgt,,,dari aku kne lari baik buat air,,lgpun nanti xdela muka ak ni jadi mcm keling,xbejemur pun muka dah gelap lagi la plak ni gi merentas desa tengah panas  terik,,owhoo tak sanggupp.... errkkk

anyway, hari ni hari yang paling bahagia sgt ,,hehe,,tau sbb pe? sbb ada abang saya, hehe,
saya buat air, dia tolong kacaukan,,wooww so sweet,,hikss. *blushing.
air tu dah la manis, dibuat oleh cik adeq manis mcm ak ni dan ditambah pulak dikacau cik abang manis,makin berdouble2 manis la jawabnyew....
tak sangka plak dia sanggup tolong aku, rasanya mcm da lama tak bebual dgn dia, rasa dah lama sangat tak dpt menatap wajah dia dkt2,,bila dah dekat, tibe2 terasa getaran dijiwa, aku jadi sedikit gugup. hurm biase lah tu kan,,emang tiap kali ak nampak dia mmg jantung ini akan berdegup kencang, seluruh tubuh badan seolah2 membeku,,huhu dahsyat kan penangan cik abang aku ni?hehe,,

lepas tu kan, dia belanje aiskrim tue,,walaupun hanya aiskrim 20sen je,tapi ianya terlalu bermakna, rasa sayang plak nk mkn aiskrim tu..hahaha,gilor kan ak ni,,
pepun aku harap kebahagiaan ini akan berpanjangan
semoga kemesraan ini takan pernah terhenti
insyallah. 




sayang korang ketat-ketat

with joy ^__^

Kejohanan Merentas Desa 
kali ke 17
IPGKTB

princess
SEJARAH the power

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...