wordless n speecless

السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة




dalam hati serius aku gembira.walaupun pada luaranya aku menidakkannya tapi sebenarnya dalam hati aku ianya masih lagi wujud.setiap kali aku pergi tempat2 tue aku akan teringat si dia. bukan aku nak pon ingt.tp entahlah.hati aku jadi sebak bila ingt semua tu.hati terasa sakit sgt.aku xpernah rasa sakit mcm nie.tapi benda nie jugak mematangkan aku.menjadikan aku faham tentang hidup ini adalah realiti dan bukan fantasi dan bukanya seindah cerita yang ada kat tv ue. ia x seperti apa yang ak bayangkan selama ni. xsemua apa yg aku nak aku akan dapat. cerita hidup aku terlalu rumit.tapi sebenarnya ada ramai lagi org yang hidup lebih rumit dri aku.dan aku sewajibnya bersyukur.apa yang penting aku masih lagi hidup dan diberikan kesempatan untuk menikmati keindahan alam ini. 

alhamdulilah. 
Pray to Allah Almighty

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...