sweet 20TH

ASSALAMUALAIKUM

alhamdulilah.syukur kehadrat allah kerana masih diberikan peluang untuk merasai nikmat hidup ini. terima kasih kepada rakan2 yang wish serta iringan doa yang terlalu bermakna untuk diri ini. semoga doa mereka-mereka dimakbulkan allah insyallah. sempena hari kelahiran kali ini aku cuma mengharapkan segalanya akan dipermudahkan allah,semoiga aku menjadi lebih sabar tabah dan kuat menghadapi dugaan dan cabaran yang mendatang. dan aku harap inilah permulaan baru dalam hidup aku.


coklat 
i like !
handmade by CIK UNA fiey!
thanks sayang for this gift.
sgt comel n sedap !
nyummy <3


birthday card.
 wish from my classmate.
thank you so much!
may ur wish come true 



celebrate birthday wth my classmate Zaidah ^_^


 yeyeah!
hadiah dari my bff!

  gifts from them..
thanks my sayang sume.
i really love that special gifts.

 a gift from cik PAH pau! thanks syg <3
buku yang best n memotivasikan.
readers kat luar sana, jom bce buku ni ^__^


CELEBRATE with zinger
nyummy nyummy!

walaupun sama hari lahir xbermakna aku dapat sambut dgn dia. :( 
aku cuma doakan semoga dia bahagia dunia akhirat. amin. may allah bless him.
kerana ALLAH, aku menyayangimu.
kerana inginkan redha ALLAH aku sanggup menantimu.
semoga penantian ini bukanlah penantian yang sia-sia.
insyallah.

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...