Terlintas


السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

hye..alhamdulilah,selesai suda paper sejarah moden.lega sikit,,n tinggal lagi dua paper lagi. sejarah hubungan antarabangsa & PJ..hope aku dapat lah buat,,tapi cano nak dpt,stdy pon tak lagi nie,,haishh apela nk jadi dgn aku nie..tak tahulah kenapa tahun nie PENYAKIT MALAS aku makin menjadi-jadi..huhu..
apepon ak dah tak  sabar nak habis wey.tak sabar nak balim rumah.tak sabar nak tgok ucu kahwin sabtu nie.hopefully semuanya berjalan lancar.walaupun ak tak bape suka sgt ngn bakal wife ucu tuh,tapi aku harap one day dia akan berubah.tak de lagi mulut2 jahat dia ue. aku taknak lah family aku nie jadi kacau bilau. biarah amna damai,macam family org lain,BAHAGIA sentiasa.kan seronok..:) 


dalam kegembiraan untuk pulang ke rumah,pastilah ada kesedihan yang terselit.yela ak akan tinggakan maktab nie selama hampir dua bulan lamanya..mestilah sedih kan.aku mesti rindu dgn susana kat sini.rindu ngn bantal n tilam aku. dan yang paling penting aku rindu dengan kawan2 aku yag senget2 belakanya. walaupun dorg tu kadang2 annoying tapi, hidup tanpa diorang seolah2 dunia tanpa udara.bley tak kita hidup kat dunia xpe udara..xley kan.haa.mcm tulah jugak hidup ak tanpa dorg.dorglah nadi untuk aku terus bertahan ka maktab nie kut, aku harap we oll akan terus bersama berjuang dibainun nie selama 4tahun nie dengan jayanya.tak mau lah ada yang kene buang ke hape kan. 


dan

hari ini secara xsengaja, apa yg cuba aku pendamkan selama nie tak mampu aku pertahankan lagi. aku tewas dengan diri aku sendiri. 

M.A.A.F

I'M juz ordinary gurl.


Crying is how your body speaks when your mouth can’t explain the pain you feel.

nothings will change it except the creator who will do.

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...