kesunyian kebohsanan & kerinduan

ohh my..
bosanyew hari nie..kawan2 semua xde,,ada yang pi kem dan ada yg balik rumah..bru je sehari dorg xde..tp rasa cam dah lama ditinggalkan..time ade bertekak je,,bila xde RINDU plak..RINDU?hish ape nie..AKU BUKAN LESBIAN! cuma aku rindu sahabat aku.xsala kan kita nak rindu sahabat kita..cuma si DIA  tu je yang pelik bila aku ckp aku rindu kawan perempuan aku.ape larr..dia nie xde perasaan ke??pelik aku ngn DIA tu..harap muka je KACAK, tapi kedekut dgn senyuman.mcm org xde perasaan je dia tuh..lau org wat lawak pon,dia bknnyew gelak..muka cool gila..aku xpernah tgok dia melatah.cakap po sentiasa COOL je..hisshh jelez larh aku dengan kecoolan dia tuh,,np aku xmcm dia gak eh?nape aku nie kabut sgt??actually aku dah cuba dah nak relax tapi susah lah,,ak senang sgt nak menggelabah..mcm2 cara aku buat utk ilangkan rasa gugup nie..tapi xboleh gak..kadang-kadang ak rasa lah malu gak ngn kawan2 ngan lecturer tapi apa boleh buat...ianya mmg kelemahan terbesar dalam dri aku.Dengan kcoolan dia tuh,,heyy memang lerr bonus buat dia..sekali dia senyum..alahai.so sweet kot..aduh duh duh..boleh cair kot sume org..eh tak tak semua ke??OH maybe tak.mungkin aku sorg je kot?.hahaha..whateva..apepon dia memang COOL ^___^


Senyummu Menawan
oh Menawan~

KAU buat hatiku TERTAWAN (^___*)




EEE..STOP!
ape nie asal aku nak bercerita je kisah dia mesty terselit gak.dah2..stop it NORA.



mak nak BALIK!
Wuuu~ T_T



skrg nie aku pon rasa nak balik lah TAPI kan____________ jauh laaa,,haodoii,sedihnya..apa nak buat nie...dah nak naek gila kat bilik nie,,nak keluar xde geng plak,,xkan nak kuar sorg kot..ade sape nak teman kan saya??hehe.ok lah time for sleep.makin bulat lerr aku mcm nie..mcm belon yang kene pam.huhu.Assalamualaikum CIK diarihatiku.


0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...