Huru-Hara di Pasoh 3

Assalamualaikum..
dah nak 2minggu aku bercuti..rasa rindu kat penang kan..
selama aku cuti nie,,mmg lah xsah lau tak gi jalan2 kan..minggu nie mmg minggu roadtour ak n de geng.
tanggal 1-3 jun 2012 aritu aku gi kenduri umah zai kat felda pasoh 3 di jempol, negeri 9.
best sangat2 tau,,tiqah,wawa, huda n ilya pon join jugax,,


tau la perangai kita orang yg sangat happening,,
sampaikan kak long zai ckp we oll kawan huru hara si adah..hehe
mne tak huru haraya,,,dari hari pertama kita org smpi smpi lah nak balik asyik memekak je,,pastu berposing tak habis2.. pantang xde keje joyah, bedah, mahyun, dan jenab,snap xhenti2..hihi
alamaknya mmg banyak la pic yg diambil beratus-ratus kot,,ish2,,
pastu masa wedding akq ani, ak nampak Mastor..tau sapa dia
SKANDAL si adah lah,hahamalu2 kot dia wktu tu..
org panggil ade ke dia wt bodo je,,lau dalam fb or tweet bukan kemain lagi dia..bila dah bdpn bole plak malu..uhh geram tol aku lah,,gedik btol dia nie,,

hri jumaat malam berinai kat umah pompuan,hari sabtu plak kat umah pihak pompuan, n hari ahad plak sambut menantu.

MALAM BERINAI







HARI PERSANDINGAN











SMBUT MENANTU

















0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...