Malam bidadari~

assalamualaikum,,
ahlan wasahlan..

hari nie aku nak bercerita serba sedikit tentang wanita..
ya...wanita..aku adalah wanita...
seringkali kita kaitkan wanita dengan bunga,


wanita ini  ibarat mawar yang berduri..
sangat cantik,,tapi sukar untuk didekati.
Cantiknya wanita indahnya wanita pada pandangan mata hanya sementara
Yang kekal menjadi pujaan manusia Hanyalah wanita yang mulia akhlaknya 
Tiada guna berwajah cantik tetapi buruk akhlaknya 
Tiada guna berwajah cantik tetapi hati kosong dari ilmu

semalam, di IPGKTB aku telah mengikuti sebuah majlis yang dipanggil
  "LADIES NITE" 
ataupun lebih indahnya ialah
  " MALAM BIDADARI"
HEWI yang anjurkan majlis nie,,pengerusinya adelah kak long asma sy..k.long mmg superb..tahniah k.long.walaupun pd awalnya nampk sedikit kelamkabut tetapi kami ttp enjoy ^_^
mcm2 aktiviti ade..ade qasidah, tarian hindi, fesyen show, koir dan lain2..cuma,,,xramai yang trun:(
kesian tau..so, xmeriah sgt..huhu tp nasib baiklah sume bdk perempuan kls aku trun..atleast meriah lah skit majlis tu,,kami lah yg paling memekak.maaf ye...tp xpelakan,, bkn nyew ade lelaki pon..dah kata ladies nite, so buat pe nk malu2 kan..all out jela..bkn selalu kt nak seronok cm nie..
apepon,,budak2 sejarah mmg terbaik,,we're gorgeous ladies last nite..jyeah!!^_^































0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...