maafkan aku sahabat

aku rasa terpukul dengan kata-kata itu,rasa mcm dia tujukan kat aku,,

jika betul,huh,ya allah ape aku da buat nie???maafkan aku sbb pernah mengecewakan hatinya, ak tau aku bersalah sangat2 kat dia,,mcm2 yang dia korbankan untuk aku,tapi aku tak pernah nak hargai tak pernah aku nak ucap terima kasih kat dia, dan paling teruk aku layan dia teruk,aku kasar dgn dia,ak xpernah nak berlembut dgn dia, sedangkan dia lah yang banyak tolong aku, sentiasa ada disaat ak kesusahan.apa aku dah buat nie,,ha mmg padanlah muka aku kan skrg nie..menyesal pon dah tak guna. dia pon da makin jauh ngan aku skrg nie,,urm bkn skrg nie tp sejak ak berperangai jaat kat dia,,ya allah maafkan aku,sahabat,maafkan diri ini yang selalu menyakitimu, yang tak pernah nak menghargai kau seadanya, yang hanya mengingatimu disaat  aku memerlukan bantuanmu sahaja,,maafkan aku sahabat,aku tak mampu nak jadi sahabat yang baik untuk kau,tp aku harap kita dapat memulakan persahabatan kita ini sekali lagi.aku xsanggup nak kehilangan seorang sahabat yg benar2 baik sepertimu,,tapi apakah engkau akan memaafkan aku,adakah engkau akan melupakan segala kesalahan yang telah aku lakukan terhadapmu?apa pun keputusanmu ak redha,kini aku sedar apa yang mereka selalu kata 

what you did u get back




sahabat,
aku sebenarnya ego,
ya aku akui
aku sebenarnya amat menyayangimu
tapi bukan sebagai kekasihmu
tapi aku menyayangimu sebagai sahabatmu
aku terlalu rindu dgn saat-saat kita bersama
pelbagai ranjau onak dan duri kita kongsikan bersama,
segalanya bermula dengan baik
 bermula dengan indah 
tetapi kenapa berakhir dengan perpisahan yang menyayat hati..
engkau diam seribu bahasa
dan aku pun begitu jua,,
kita semakin hari semakin menjauh
seolah2 aku di utara engkau di selatan..
seolah2 kita tidak pernah mengenali diantara satu sama lain
aku sedar, semuanya berpunca daripada aku juga,,
seandainya perhubungan ini kt tidak salah ertikan mungkinkah kita akan kekal bersahabat sehingga kini?

sahabat
andai masa bisa diputarkan kembali
aku ingin kembali bersahabat bersamamu
yang tak segan bila bersua
yang tak kaku bila berbicara
yang tidak lokek untuk mengukir sebuah senyuman bila bersua

kerna engkau adalah sebenar-benarnya sahabat untukku.

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...