JALAN-JALAN CARI MAKAN


HELLO my dear diarihati,,
smlm,mrupakan ary yg pling bez sgt..
coz cik peni dtg penang,,n dy bwk ak jalan2 kat penang nie dgn family cik naza..
dorg baik sgt,,
asyik makan je aktiviti kt org..
hehe,,so,makin bertambah bulat lerr cik bun bun nie..tp xpela,comey ape.hakhaka..

destinasi pertama kt org adalah makan kat perda.

urm,,bole tahan sedaplah mkn sup ayam kmpung.
lepas ue kt org g bukit bendera..
















first time aku naek situ,,urm bole tahan cantek la tmptnyew.
kt sne kt org g muzium brg hantu..comel giler lukisan n patung yg ada..tp kan ak tertanya2 np lah mesty burung antu?nmpk sgt tu mmg agenda kaum yahudi nak menyesatkan org islam zmn skrg nie..apyg ak perasan, byk sgt rantai burung hantu yg dijual,mmg jd trend skrg la bdk2 ke org tua pki rantai tu..tp kt sbg org islam kne la hati2,,






nayli yg excited..









bola ajaib

lps g bukit bendera, our next destination adlah g padang kota, kt situ ktorg makan lg,,hehe..
pastu g queensbay plak..haa,nie paling aku suke sbb dpt makan haagen dazs..hehe..sedap gila woo..tp harge dy pon sodap..tp tak kisah lah sbb pkcik aku yg belanja..hehe..
pastu kt org g makan lg, kat bayan mutiara..dkt je ngn qb tu..urmm..bole thn sedaplah..actually biasa je ..takdela sdp mne pon..
nie dy en boss "raja makan"hehe



makan smpi licin.




uzair yg cute^_^

disebabkan da mlm sgt smpi ke juru, ak terpaksa la join depa sume bermalam kat uma kak wani..bole thn cantek uma dia..cuma kecik sikit..tp harga dia mahal kot around 400k..lau kat jb uma mcm ue bru dlm 200k.tp mmg umah kat penang nie mahal2 la..same mcm kat kl jugak.

pastu keeskannya sblm dorg sume balik jb kt org singgah mkn nasi kandar kat perda..
seriously xsedap.ada lalat..bweek..sumpah aku xnak mkn kat situ lg,,pengotor punya mamak. da lah xpaham bahasa melayu,org mintak mangkok dy bg piring..mmg mangkok punya olang.
huh..
geram aku..!

tp apepon kt org mmg enjoy gilerlah,,kenangn jalan2 bsme family c.naza xmungkin aku lupakan sbbdorg sgt HAPPENING! sedih tau bila dorg sume nak balik,,tgal aku k.wani a.fazli n nayli je di sini..kami pon nak balik JB jugax..uarghhhh..sobsob:(


hope kt dpt jalan sme2 lg oke^_^


rindu si budak cute UZAIR & NAYLI




0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...