Buah Hati SAYA

ASSALAMUALAIKUM..

ary nie ary sabtu yg cukup membosankan..
coz xtau nak wtpe..
my rumet jaja,xde,,dy g kem,so tgal la sy keseorangan didalam bilik yang sunyi sepi ni..
nasib baek my bff ade,,lau tak tido sorg2 lg la sy,,wuu takotnyew..
disebabkan kebosanan yg begitu melanda y not sy sharing ngan anda tentang
BUAH HATI SAYA..hehe
saya sayang mereka-mereka nie,,tp sy xtau la dorg syg sy tak.( erkk knl pon tak lg plak nak syg..perasan je aku nie kan)hehe tp xpela suke aty sy la,,nak perasan ke ape,,nie hati sy,xde sp bole mghalangnyew...janji sy xkacau idop org,,
lau bole kan sy nak sgt jumpa mereka-mereka nie,,sy terlalu-lalu minat la kat dorg..huhuhuhu T_T



1) MALAYSIA


MUSLIM AHMAD
FOOTBALLER


ARIZ
SINGER(FORTEEN)


FEZRUL KHAN
ARTIST

2) KOREA


KIM HYUN JUNG


TAECHYEON


KIM BUM


LEE MIN HO


JAE HEE


UHM TAE WOONG


BAEK YONG JAE


LEE HONG GI


KWON SANG WOO


JUNG YONG HWA

3) AMERIKA


ROBERT PATTERSON


BRADLEY JAMES


JASON STATHAM


TIMOTHY OLYPHANT

4) HONGKONG


JAY CHOU



Ape macam, encem kan dorg,,^_^
mereka-meraka nielah buah hati saya.=.=!


0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...