dugaan oh dugaan

urm,,
hye diarihatiku..
lme sy xmengupdate kamu ye,,rindu ye..alolo cianyew kamu...
Sory la ea..urm actually mcm2 hal blaku diz week tau..satu persatu dugaan melanda.hanya allah je tahu rasa hati kita kala ini.orang kata rumah terbakar,orang nampak tapi hati terbakar siapa kan tahu.huhu.kita redha bila allah berikan kita ujian pada kita sbb kita tau allah tahu kita kuat sbb ue dia bg ujian tu kat kita,entahlah kita xtau mcm mne bole injured mse buat aktiviti lompat jauh ri tu..actually xde la serius sgt.juz bengkak skit je.tp kt kne tahan ward.huh,nyesal plak pi ospital mse ue,,bkn sbb ite takot.tp kt xsuka dok ward.sbb nty dok sini mesty makin sakit.n mmg sangkaan kita tu tepat skali.dari hanya sakit kaki,abes stu bdn kt sakit,plak ue kan,,geram je bila doktor ue tersala cocok mse nk amik darah kt.tiga kali plak ue,abes dok bengkak tgn kt nie,adoiyai doktor2..mcm bru 1st time amik darah org plak.da lah kt nie kkrgn darah,dy bole plak nk amik darah kt byk2.nasib baik la doktor tu encem,lau x mmg da kne bebel ngan kt.huh,saba jela.

apepon2 thanks to ecah,iqah,zai,chombi,omaq,daus, n khobir sbb sudi melawat kita kat ward^.^sory la susakan korg ea..huhu..

to my roomate tersayunk,sory sbb byk myusahkan dia,huhu,,n thanks sgt2 sbb buatkan roti bakar b4 ak msuk ward ritu,,sedap.lenkali bole la wt lagi.hee






semoga cepat sembuh wahai CIKBUNBUN!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...