♥ shopping ♥

best nyew ary nie...^.^
tau sbb pe?
hehe..
sbb elaun da masuk..yeah2..n time for shopping..yeah!
ary nie ak g jenjalan kat sunway with my bestie 7sis( except chombi) n also wawa + a,ah + ilya + mira n syahirah. upset sgt bila chombi xpat join..huhu...yela bkn pe tau da lme kt owg xkuar ramai2..yela,,elaun xkuar.so ble elaun da kua,ingt dpt la sme2 enjoy tp x..sob sob..sgt kecewa ble dlm perhbgn yg ad ak lihat mkin renggang..urmm entahlah apa puncanya pon ak xpasti, ak cme harap persahabatan 7sis xkan terkubur bgitu sje,, ak akan pastikan 7sis still wujud.yes of coz!
xde sp yg akan dpt musnahkan persahabatan kita 7sis.

balik pd cite di sunway,,,
mmg enjoy kuar tdi,,cuma ad skit conflict ble nak balik..huhu..
tapi okey da..apepon ak ttp enjoy^.^
in one day
abes duit aku..hoho..actually ak xde la bli apepon...tp sbb mengedik sgt nak wt spect,tu yg habis..
b4 nie mak suo wt spect,ak gedik ckp xnak,,konon xlawa la..n disebabkan dia  pki spect mula larh aku ngada2 nk pki spect,,ble mintak mak,,mak xnak blikan coz da byk kali dy beli kan b4 nie tp aku ganas sgt,asyik patah je xhabis2 so dy suo bli pki duit sendiri..huhu...
nyesal woo..

# aku sayang 7sis sgt2 echa,iqah,zai,jaja,chombi, n huda.semoga hubungan persahabatan kita kekal hingga akhir degup jantung kita. insyallah.





0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...