P.r.o.B.l.e.M.s

ary nie pon still ad je masalah. aku xtau la nk wtcmne ..pening pale pkir kan..
mmg terok sgt larr ary nie..aku xpenah tgok echa nanges terok cmni..kesian sgt tgok dy,sbb dlm mgu nie byk sgt masalah yang menimpa dy,satu persatu masalah,,about her famly,boyfriend n about poblem dy xde roomate.


xsampai aty bila echa ddk bilik sorang kat gemilang..bole je aku pindah blik dy,,cuma xsampi hati plak nk tinggalkan roomate aku jaja sorang2..lgpon ak da terbiasa ngan dy..walaupon aku lbih tua dr dy(bulan je taun same),tp jaja ibarat seorang kakaq buat aku..dy lah yg selalu mengingatkan aku dlm setiap perkara,dia selalu tolong aku dalam wktu susa & senang aku,n dgn adanya dia d cc ku,byk perkara tlh aku blaja dr dy,so,mmg xsampi aty la bila nk biarkan dia ddk kesorangan .hurm peningkan..

so,nak xnak echa terpaksa la ddk dgn bdk GSST ,,kesian dy,,mesty nanty dia tak selesa kan,,yela,bdk GSST ue da la tua,,mesty lah cre dy berbeza..n mesty la da xsonok sbb aku xbole nk lepak kat bilik echa lg,,huhu,,

aku harap echa dapat sabar dengan masalah yang mendatang..aku sedih sgt sbb sbg sorang kwn aku xmampu nk bantu dy lngsung..maapkan aku echa.sob sob.


bkn echa je ad masalah aku pon sme jugax,,mmg sehati btol la aku ngan echa nie,,
masalah aku plak,,about en sombong ,,
hurm,,ntahlah aku pon xtau nak story cmne,,
till now,ak susa nak faham dy.
kadang2 dy mcm ok,kdg2 mcm ko.huhu..mne satu pon aku xtau la..
tapi aku ttap akan saba..saba saba n terus bersabar,,,,sampi bila pon xpasti.huhu
try nak tegur dy tdi,tp segan sgt2..dy pon wt xtau je kt aku,so xkn la ak nk terhegeh2 lak an,
so tgok jela dy dr jauh..bila nk balik tdi ak dpt ms8,tp bkn dari dy,,dr budak kura2 ue,,hurm..kecewa nyew aku,,ingtkan en sombong yg ms8..>.<
xpela,ak kne faham en.sombong,dy bkn mcm lelaki lain..
dy a little bit diffrent,but because of that differences makes me fall in love with HIM.








0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...