its time to rest my minds.

assalamualaikum..
first of all selamat menyambut maulidur rasul for all muslims.
marilah kita bersama2 berselawat keatas rasulullah s.a.w..
semoga dengan selawat keatas junjungan baginda kita mendapat keberkatan daripadanya.insyallah.

secondly,nak story sikit about my whole day today..
pagi2 lg cik leha n family dia ajak aku g LCC .coz nak anta abg nizam balik indon.
lepas anta dia kat airport, we all g la nilai,,nak cr brg hantaran.bukan bgr hantaran aku tp abg kepada si abg nizam ue larr..aku punyew lmbt lg kot..huhu..bila smpi je kt sne,rambang mata woo..tiba2 rasa xsaba plak nak kawin ble tgok brg2 hantaran tu sume..colouful..cantekk sgt, dan disaat itu mula la aku berangan..lalalala>.<
nty lau aku kawin kan aku nak tema kaler hitam+silver+merah..hoho..gatal btol aku nie kan..hehe..lps beli brg2 ue sume,kita org g MINES plak kat sri kembangan.nie first time ak g sini,,huhu..kesian kan..but nevermind larr.then,kt tros g mkn sbb da LAPAR sgt...my aunty ajak g mkn kat chicken rice shop.urm..xsedap.wekk.tp da org blanje kan..mkn jela..yg paling sdih aku kan xbole makan ayam.actually bkn xbole tp TAKNAK coz takot gemok.hoho.so,tpkse la makan nasi n syur jewkk..kuikuikui..alahaaii..

lepas makan,ak n cua g la pusing2 kat situ,tgok2 barang..tiba2 teringat plak kat dia.tros aku ajak si cua cr brg.penat gax ar nak cr,,pusing sana sini,dr satu kedai ke satu kedai ktorg cr,tp xjumpa yang sesuai & berkenan dihati.urm,,a little bit disappointed.tp i'm not despair yet,aku troskan mcr smpi jumpa gax,n finally i got it. n it juz a simple present i think.but hopefully he will like it.


okey la,i'm tired enough,n need a rest.kbye.

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...