syukran allah

assalamualaikum..

astaghfirullah,,hati aku xtenang ary nie,mcm2 hal jd..
sudahlah semalam aku demam ary nie aku dikhabarkan dgn perkara yg amat merungsingkan.
betapa serabut diri ini.

ya allah...
ampunkanlah segala dosa2 ku ya allah,,
ak xsedar ape yg telah aku ungkapkan tdi,,akibat terlalu sakit hati & marah,,
aku lupa akan mu ya allah..
aku terlalu mengikut perasaan..
sedangkan aku tahu,ap yg terjadi pasti ad hikmahnya..
mungkin diri ini masih belum kuat lg ya allah,
sehinggakan aku terikut2 bisikan syaitan..
astaghfirullah...


syukran allah..
kerna engkau telah kurniakan seorang sahabat yg sangat baik,,yang begitu prihatin terhadap aku..
dia jua lah yg menenangkan aku disaat aku kebingungan, kebuntuan &kealpaan..
aku bersyukur pada mu ya allah..

dengan kehadiran dia disisiku,
dpt membantu aku mcri jalan keredhaanmu..
insyallah..
amin.



0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...