My Buddies!

tadaa...
nie lah sahabat sejati aku,,
insan yg paling aku SAYANG sangat2..
(^.^)


lau korang nak tau,dorg nie bersaudara tau,,actually dorg pon xtau dorg ue sedara..
hurm,tu xpentg..
yang penting dorg berdua ni buddies aku yg berketurunan 'JAWA'
hahaha,,
kat dalam kelas slalu dorg kne "bahan" ngan membe2 n lecturer..
kesian,,hoho

xtau nak describe cmne ttngt dorg nie,,
yg dpt aku ktekan adalah...
mereka sangat2 baik..
selalu ada diwaktu susah & senang aku..
mcm2 yg kita org kongsikan bersama sepanjang kami tinggal dibumi bainun nie...

hope ..
we all akan kekal bersahabat dunia & akhirat..
amin.






Siti Aisyah Bte Mohd Adib
(echa J)



Nizar Syazwan Bin Mohd Noor
(Wan Tong)



Btw
kamik sayang kitak gila2!!>.<
mmmuah..
Ngee~


0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...