depressed :(


ya allah,tertekan sangat la ary nie,,mcm2 hal la jdi,,bkn ary nie je kot ak tension,,stiap ary gax la..


first,about poblem ak ngan en sombong ue..ak xtau la nak percaya atau x,kata2 kwn en,sombong ue,,ak takot je lau ak ditipu,,tapi,,lau ekot kan cara en,sombong ue,ak pon xrse dy akan maen2 kan aku,,mgkin dy benar2 ikhlas.,lgpon ak kne bg dy peluang untk membiasakan dr dy,,knp ak nak terasa sgt ngan dy kan? ak nie kwn je,bkn apepon..aku nie je yg terlebih2 sgt,,terlalu gopoh dlm mencipta sebuah perhubungan..
N semalam seharian aku xms8 dy,kecuali pg..aku tgu dy tp dy xms8 pon.xkan lah aku nk terhegeh2 lg kat dia,ms8 yg pgi ue pon dy xbalas,inikan pula nk tgu dy ms8 aku..hurm,,mmg xla..xpaya la kau nak berharap sgt nora.

hurm,,relax nora.dont be rush.allah always there 4u..allah noe what the best 4 you nora^.^


poblem kedua,hurm,tadi aku call mak,nenek n makcik aku..ak rindu sgt ngan dorg..lg2 waktu mcm nie,,ak mmg xbole hadapi masalah seorang dri,aku perlukan teman yang dapat aku luahkan rasa hati aku yg terpendam nie...

aku ingt aku dapat lah kuragkan rasa sedih nie,tp x.bertambah pening pale aku bila dorang semua cakap pasal perhubungan aku ngan amir..ak xpaham,knp dorang nak sgt aku berkawan dgn si amir ue..opss bkn stakat berkawan tp bercinta.amir tu mmg la okey,dy memenuhi ciri2 yg aku suka sbb pendiam,tp hati aku xterbukak untuk dy.dalam hati aku nie da ditakluki oleh en,sombong.

terlalu muda untuk aku memikirkan tentang hal perkahwinan..np nak sgt ak ngan amir ue?ouh ye,,,takot family amir kecewa?tlg lah,lantak la ngan dorang,,ak tau la family amir ue mmg nak sgt aku jd sebahagian dr family dy,tapi bagi lah aku peluang.jgn memaksa boleh x.


nenek aku pon da tau psal en.sombong ..tapi knp masih perlu memaksa aku untuk mnerima orang lain?xkan lah aku nak mengorbankan rse hati aku nie demi melihat kebahagiaan family aku?


aku xkan terima amir,muktamad.apa nak jadi,jadilah..ak da tak duli,lau dorg nak sgt ngan si amir ue,diorang jela kawin ngan si amir tu.aku ttp ngan keputusan aku.FULLSTOP!


#hanya allah sje yg tau betapa sayangnya aku pda si dia.



0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...