bersabarlah wahai nora!

rasa sakit aty sangat bila kita tak dipedulikan oleh dia,seolah2 dia xpernah kenal kta,,bertambah2 sakit bila dia xjujur ngan kita,ape yg kt ckp kat dy,bole je suka2 dy g tau kat org,,padahal kt da ckp da xpaya cite kt spe2,,lgpon dy pon da janji,,tp smpi kan aty dy wt kt mcm nie,,seolah2 kt nie xde harga diri,,kita tak tau ape niat dia terhadap kita,ikhlas ke dy dgn kt nie?atau sekadar untuk dipermainkan sje?kalau betol la dy nak permainkan kita,kita redha,kita tau allah itu adil,,

walau rasa sakit aty menebal didalam dri kala ini,kita ttp ingt dy,kita tetap sayang dy,,tp dia ingat ke kita ..rasanya mcm x..entahlah..kt tak tau,dy sukar dimengerti,tp kita akan cuba sedaya upaya untuk memahami dia. kita akan buktikan dia bukan seorang lelaki seperti apa yang kawan2 kita cakap.walaupun luaran dia nampak mcm berlagak,sombong,,dan sebagainya,,tp dia sebenarnya seorang yang baik,,saya tau..

saya nak sangat dia tau,sy sayang dia seikhlas hati saya,dan saya pon harap jugax mcm tu lah juga daripada dia,saya bukan nak status kapel dr dia,cuma sy nak dy syg sy,hargai saya,n time saya seadanya sebagai isteri dia suatu ary nanty.insyallah
saya tau mungkin saya terlalu tergesa2 dlm perhubungan yang baru terjalin ni,,saya takot sgt,kalau2 suatu ary nanty awk akan jatuh hati pd wanita lain.


saya doakan semoga hubungan kita ini akan berakhir dengan sebuah ikatan yang sah dan agung disisi allah.walaupun awk bukan cinta pertama saya,saya harap awak adalah cinta terakhir saya.dan saya juga adalah cinta terakhir untuk awak.amin.

#saya harap cinta & sayang saya terhadap en.sombong tak melebihi cinta saya terhadap ilahi.

2 comments:

Huda Faudzi berkata...

sabar is the best way in our life. harap sangat2 apa yang ko hajat ni menjadi kenyataan. biarlah pe yang ko impikan ni sentiasa mendapat keredhoan dari-Nya. insyaAllah :)

CIK Bun Bun berkata...

thanks huda sebab doakan utk nora....nora harap noa dpt hadapi dugaan nie..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...