depressed :(


ya allah,tertekan sangat la ary nie,,mcm2 hal la jdi,,bkn ary nie je kot ak tension,,stiap ary gax la..


first,about poblem ak ngan en sombong ue..ak xtau la nak percaya atau x,kata2 kwn en,sombong ue,,ak takot je lau ak ditipu,,tapi,,lau ekot kan cara en,sombong ue,ak pon xrse dy akan maen2 kan aku,,mgkin dy benar2 ikhlas.,lgpon ak kne bg dy peluang untk membiasakan dr dy,,knp ak nak terasa sgt ngan dy kan? ak nie kwn je,bkn apepon..aku nie je yg terlebih2 sgt,,terlalu gopoh dlm mencipta sebuah perhubungan..
N semalam seharian aku xms8 dy,kecuali pg..aku tgu dy tp dy xms8 pon.xkan lah aku nk terhegeh2 lg kat dia,ms8 yg pgi ue pon dy xbalas,inikan pula nk tgu dy ms8 aku..hurm,,mmg xla..xpaya la kau nak berharap sgt nora.

hurm,,relax nora.dont be rush.allah always there 4u..allah noe what the best 4 you nora^.^


poblem kedua,hurm,tadi aku call mak,nenek n makcik aku..ak rindu sgt ngan dorg..lg2 waktu mcm nie,,ak mmg xbole hadapi masalah seorang dri,aku perlukan teman yang dapat aku luahkan rasa hati aku yg terpendam nie...

aku ingt aku dapat lah kuragkan rasa sedih nie,tp x.bertambah pening pale aku bila dorang semua cakap pasal perhubungan aku ngan amir..ak xpaham,knp dorang nak sgt aku berkawan dgn si amir ue..opss bkn stakat berkawan tp bercinta.amir tu mmg la okey,dy memenuhi ciri2 yg aku suka sbb pendiam,tp hati aku xterbukak untuk dy.dalam hati aku nie da ditakluki oleh en,sombong.

terlalu muda untuk aku memikirkan tentang hal perkahwinan..np nak sgt ak ngan amir ue?ouh ye,,,takot family amir kecewa?tlg lah,lantak la ngan dorang,,ak tau la family amir ue mmg nak sgt aku jd sebahagian dr family dy,tapi bagi lah aku peluang.jgn memaksa boleh x.


nenek aku pon da tau psal en.sombong ..tapi knp masih perlu memaksa aku untuk mnerima orang lain?xkan lah aku nak mengorbankan rse hati aku nie demi melihat kebahagiaan family aku?


aku xkan terima amir,muktamad.apa nak jadi,jadilah..ak da tak duli,lau dorg nak sgt ngan si amir ue,diorang jela kawin ngan si amir tu.aku ttp ngan keputusan aku.FULLSTOP!


#hanya allah sje yg tau betapa sayangnya aku pda si dia.




thanks for viewing diarihaticikbunbun.do leave a comment

bersabarlah wahai nora!

rasa sakit aty sangat bila kita tak dipedulikan oleh dia,seolah2 dia xpernah kenal kta,,bertambah2 sakit bila dia xjujur ngan kita,ape yg kt ckp kat dy,bole je suka2 dy g tau kat org,,padahal kt da ckp da xpaya cite kt spe2,,lgpon dy pon da janji,,tp smpi kan aty dy wt kt mcm nie,,seolah2 kt nie xde harga diri,,kita tak tau ape niat dia terhadap kita,ikhlas ke dy dgn kt nie?atau sekadar untuk dipermainkan sje?kalau betol la dy nak permainkan kita,kita redha,kita tau allah itu adil,,

walau rasa sakit aty menebal didalam dri kala ini,kita ttp ingt dy,kita tetap sayang dy,,tp dia ingat ke kita ..rasanya mcm x..entahlah..kt tak tau,dy sukar dimengerti,tp kita akan cuba sedaya upaya untuk memahami dia. kita akan buktikan dia bukan seorang lelaki seperti apa yang kawan2 kita cakap.walaupun luaran dia nampak mcm berlagak,sombong,,dan sebagainya,,tp dia sebenarnya seorang yang baik,,saya tau..

saya nak sangat dia tau,sy sayang dia seikhlas hati saya,dan saya pon harap jugax mcm tu lah juga daripada dia,saya bukan nak status kapel dr dia,cuma sy nak dy syg sy,hargai saya,n time saya seadanya sebagai isteri dia suatu ary nanty.insyallah
saya tau mungkin saya terlalu tergesa2 dlm perhubungan yang baru terjalin ni,,saya takot sgt,kalau2 suatu ary nanty awk akan jatuh hati pd wanita lain.


saya doakan semoga hubungan kita ini akan berakhir dengan sebuah ikatan yang sah dan agung disisi allah.walaupun awk bukan cinta pertama saya,saya harap awak adalah cinta terakhir saya.dan saya juga adalah cinta terakhir untuk awak.amin.

#saya harap cinta & sayang saya terhadap en.sombong tak melebihi cinta saya terhadap ilahi.

thanks for viewing diarihaticikbunbun.do leave a comment

kek cute^.^

birthday gurl^.^

hye2,,,
seronok nya ari nie sbb iqah buat suprise untk aku n zai...
waa, xsngke tau dy buatkan kek yang cute untk kami..akhirnya hajat aku kesampaian jugax nk mkn kek,,hihi^.^ sedap sgt tau..sweet mcm bufday girl jugax.hehe
sweet nyew..terharu sgt,,thanks iqah.. thanks ecah jaja,wawa ..luv u so much..




tapi kan,,sedikit sbnyk aku frust sgt sbb xdpt nk celebrate ngan dy lg,,,urm,,
ngat kan nk bg dy sikit tdy,tp dy bkn nk jmpe pon lau aku ajak,,hurm,,nevermind la,,



comelkan kek ni?



thanks for viewing diarihaticikbunbun.do leave a comment

tiMe to leave :(

waa...xsngke mse berlalu dengan begitu cepat sekali,tup tup da ary sabtu,,da nak kne balik IPG malam nie..sedihnyew,,coz xdpt nak maen2 ngan si jantung hati saya ahmad nur zayan lg..:( da xdpt nk makan tempe puas2.huhuhuh..tapi xpela,nty bln3 dpt meet lg..^.^..n sy xworry lg pasal tempe coz mkcik sy yg tersayunk da bekalkan tempe sebalang untk sy.ngee>.< uke nyew..luv u la aunty.hihi..i luv TEMPE!

pada mse yg sme jugax, sy xsaba gax nak blik IPG, coz nak jmpe ngan encik sombong ue,,rindu sgt larr..xdpt nk tgok dy,juz bole dgr sore je,,so sad..ingt an nak tgu dy balik,tp dy naek ngan kwn dy plak,,ary ahad plak ue,,ayoyo,,xpat la jumpe ye en.sombong..huh,,urm..xpe2 t lusa kt jmpe..
urm..berbunga2 hati ini.lalala...


urm nothg to said,,k la byee.
sayang En Sombong .








thanks for viewing diarihaticikbunbun.do leave a comment

BirthDay cIKgU zAiDah^.^

happy birthday to you

happy birthday to you

happy birthday to SITI NORZAIDAH

happy birthday to youuu..^.^






semoga 12 bulan mendatang penuh cemerlang...

52 minggu kebahagiaan...

365 ari keberkatan...

8760 jam penuh kasih syg...

dan 525600 saat penuh senyuman...

selamat hari lahir yg ke 19..





thanks for viewing diarihaticikbunbun.do leave a comment

19tahun suda berlalu..

assalamualaikum..


alhamdulilah,,kerana suda 19tahun aku diizinkan hidup didunia ini..
pelbagai liku kehidupan telah ak lalui..bersama insan2 yg amat aku sayangi..
thanks to my mother kerna telah bersusah payah bertarung nyawa untuk melahirkan aku..
xlupa juga kepada saudara mara sahabat handai terutama 7sister,fiza,nadrah,fay,n nana serta insan2 yg mengenali dri ini diatas ucapan n doa anda..
terharu sgt2,,,huhu..


i'm hepy^.^
sbb dpt sambut bufday bersama kuage cik ja,,,
mcm2 dorg msk..sodap btol la,,my favourite food 'gulai ikan patin'
nyum nyum,,,
cuma terkilan sikit sbb until now xdpt mkn kek.
sbb kedai sume ttup...almaklul lah CNY kan..hurm,,redha jela..
tp xpela,,,lenkali bole mkn..bole la sambut bufday with my lovely fwenz zaidah.^.^ n faez






my only wish is..

semoga allah memberikan ak & dia
kesihatan yg baik,
umo yg pjg
rezeki yg melimpah ruah


dikurniakan petunjukmu
kerahmatan dr mu
kebahagiaan dunia & akhirat
n


i wish if he's the bestman 4 me.
&
i'm the best women 4 him..
insyallah
AMIN

#maybe i'm juz hoping too much,but please allah ,i wish i could be the best servant 4u..




thanks for viewing diarihaticikbunbun.do leave a comment

cuti cuti yeah!


selamat bercuti 7sisters..


luv u olss..
take care..
much love from..
cik bun bun ^.^

thanks for viewing diarihaticikbunbun.do leave a comment

syukran allah

assalamualaikum..

astaghfirullah,,hati aku xtenang ary nie,mcm2 hal jd..
sudahlah semalam aku demam ary nie aku dikhabarkan dgn perkara yg amat merungsingkan.
betapa serabut diri ini.

ya allah...
ampunkanlah segala dosa2 ku ya allah,,
ak xsedar ape yg telah aku ungkapkan tdi,,akibat terlalu sakit hati & marah,,
aku lupa akan mu ya allah..
aku terlalu mengikut perasaan..
sedangkan aku tahu,ap yg terjadi pasti ad hikmahnya..
mungkin diri ini masih belum kuat lg ya allah,
sehinggakan aku terikut2 bisikan syaitan..
astaghfirullah...


syukran allah..
kerna engkau telah kurniakan seorang sahabat yg sangat baik,,yang begitu prihatin terhadap aku..
dia jua lah yg menenangkan aku disaat aku kebingungan, kebuntuan &kealpaan..
aku bersyukur pada mu ya allah..

dengan kehadiran dia disisiku,
dpt membantu aku mcri jalan keredhaanmu..
insyallah..
amin.




thanks for viewing diarihaticikbunbun.do leave a comment

selamat hari lahir abah!


assalamualaikum...



ya allah ya tuhanku..

aku bermohon kepadamu.

berikanlah


YM Raja Abdul Rahim Bin Raja Abdul Rahman

kesihatan yang baik

mdpt rahmat & pertunjuk dri mu

&

dimurahkn rzeki untuknya..

amin



walaupun dah lama kami xjumpa,xberhubung,tp aku ttp rindu & sayang kan dy,,aku tau,sejahat mne pon dy,dia tetap ayah kandung aku.darah yg mengalir dlm tubuhku ini adalah darah dia..aku selalu berdoa semoga hubungan kami dpt pulih seperti biasa,,insyallah.




thanks for viewing diarihaticikbunbun.do leave a comment

love is hurting..

i will try my best to forget this feeling!

shuh2!






” Ya Allah, Kurniailah aku cinta- Mu dan cinta orang yang cinta kepada-Mu dan cinta orang yang cinta kepada orang yang boleh hampir kepada-Mu dan jadikan cinta terhadap Engkau (Ya Allah) terlebih aku cintai daripada air yang sejuk”





thanks for viewing diarihaticikbunbun.do leave a comment

tolong jangan permainkan hati saya!



thanks for viewing diarihaticikbunbun.do leave a comment

My Buddies!

tadaa...
nie lah sahabat sejati aku,,
insan yg paling aku SAYANG sangat2..
(^.^)


lau korang nak tau,dorg nie bersaudara tau,,actually dorg pon xtau dorg ue sedara..
hurm,tu xpentg..
yang penting dorg berdua ni buddies aku yg berketurunan 'JAWA'
hahaha,,
kat dalam kelas slalu dorg kne "bahan" ngan membe2 n lecturer..
kesian,,hoho

xtau nak describe cmne ttngt dorg nie,,
yg dpt aku ktekan adalah...
mereka sangat2 baik..
selalu ada diwaktu susah & senang aku..
mcm2 yg kita org kongsikan bersama sepanjang kami tinggal dibumi bainun nie...

hope ..
we all akan kekal bersahabat dunia & akhirat..
amin.






Siti Aisyah Bte Mohd Adib
(echa J)



Nizar Syazwan Bin Mohd Noor
(Wan Tong)



Btw
kamik sayang kitak gila2!!>.<
mmmuah..
Ngee~



thanks for viewing diarihaticikbunbun.do leave a comment

doa sahabat..


ya allah ..
ya tuhanku yang maha pengasih lagi maha penyayang
aku bermohon kepada mu ya allah..
kau lindungilah sahabat ku ini..
sembuhkanlah dia daripada segala penyakit ya allah..
agar dia dapat menjalani hidupnya dengan sejahtera.





amin ya rabbal allamin.

thanks for viewing diarihaticikbunbun.do leave a comment

hatiku milikmu




disisimu aku terdiam seribu bahasa
dihatiku bergetar sejuta rasa
mungkinkah hatiku milikmu jua ku sayang padamu


thanks for viewing diarihaticikbunbun.do leave a comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...