macaron oh macaron...


uarghhh,,
skunk nie teringin plak nak makan macaron
huhu..
korang tau x pe tu macaron?
hurm,bia aku jelaskan,
Macaron nie diperbuat dari putih telur, gula, gula pasir, serbuk badam atau badam kisar, dan pewarna makanan. Macaron ni diisi dengan buttercream di antara dua lapisan Macaron. lau korang nak tau sebernanya macaron berasal daripada itali..

Macaron nie mmg sedap weyhh,,kazen aku la cakap,,
hehe
aku blom rse lg,,
tu yang aku nak sangat rse..hurm,,,punyew la teringin,,
ape lg aku g la cr kat tenet outlet yg jual macaron nie..
perghh,,
kedai yang jual macaron nie xbanyak,yang ada pon tp JAUH beb..sbb macaron nie bru je terkenal kat malaysia so susa lah nk dapat..
if korang nak try makan macaron nie korang bole pergi kt 1ST Avenue,KLCC, SunwayKota Damansara..

hanya mampu tengok je,,

bila lah aku dapat makan ea?...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...