saya cinta awak




saya nak ckp saya suka awak,saya sayang awak.

eh nora ko dah gila pe?
xpasal2 kang kne reject,,wat malu je kan2,,
huhuhu
so,saya hanya mampu luahkan di sini sje,,

kepada awak yang saya sayangi..

saya nak sangat cakap kat awak saya suka awak,,
saya sayang awak,,,
saya cinta awak..
eh..
cinta ke?
hurm entahlah xpasti..
tp yg pasti sy mmg syg awak larh..
awak awak,,awak tau x,,saya epy sgt bile nmpk awak,,
sy slalu cr awak,,

awak tau x?betapa gembira nya hati sy daoat jumpa awak mse tu,
sy dapat pandang muka awak ngan lbih dekat,
tp yg saya suka sangat adalah senyuman awak..
awak sgt sweet mse tu,
ngee>.<
mcm nie kot..
comel x?comel kan?hehehe

wah indahnyew..
sy rasa seolah-olah berada didalam dunia khayalan,,

chewahh,,
berangan xsuda lah aku ni.
semenjak dr tu sy slalu berharap ..

saya harap kita akan berjodoh..

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...