My BoyPren yG "CUTE"

Nie Ahmad Nur Zayan bin Mohd Farid..my lovely cousin..he is so cute..aq suke sgt ngan zayan nie sbb dy seorang budak yg comey.dulu mse dy baru lahir,aku xbape suke ngan zayan nie sbb dy gelap mse lahir,mcm xcomey je aku tgok..bukn tu je dy nie asyik nanges je tau..bosan la jugax aku tgok dy mcm ue..tp kan lme kelamaan aku tgok zayan nie makin comey,,dy da xgelap.da putih mcm mama dy..tp dy still kuat menangis..aduh!nk jaga dy nie mmg lerh susa.mmg teruji kesabaran aku.hoho..mse umo dy 1-3 buln dy mmg susa nak tdo..dy tdo pkul 1 or 2 pgi..huhu..ak rse kesian gax kt mak n ayah dy..coz dorg penat bekerja..pg2 nk kne bgun g keje,tp zayan pulak slalu je meragam..huh,,so nk xnk aku jge la zayan nie..menangis je..ak tak tau la nk wtsmne spy dy senyap.adoyai..plak tu dy da la cerewet,nk minum susu sambil dukung dan bergoyang,,aigoo..mula2 jg tu,hurm,,mmg ar penat,tp lme kemudian aku rse seronok pulak..mcm zayan tu anak ak la plak,,hehe,,(gatal aku nie)..bila zayan nk masuk umo 5buln dy da xnanges sgt da,,hee,,lega sikit aku,,xdela pnt..hehezayan pon makin ligat.dy paling suke bila org amik pic dy,,nty mula la dy buat muke,,mcm tau2 je org nk amk gmbr dy..hee~mcm2 gaya muke dy buat,,nk jadi model ke syg oi?hehe..skrg nie zayan da umo 11 bulan,,.gigi da tumbh 4batang da,,kuat makan btol dy,,ape yg org dewasa mkn sume dy nk gax,,haish,,ntah bile la dy nk pandai jalan..xsngke skjp je mse blalu,,zayan pon skjp je zayan mmbsr,,harap2 dy akan jd seorang anak yg baik n bijak mcm papa dy:)hopefully nty da beso dy encem,,nty bole la aku kawen ngan dy,,hahahaha,,(berangan je lebey ak nie)..ntah dy nak ke x kat aku yg da kerepot nty,,hoho..ok lah dats it a little thing about zayan..luv u dear!mmmuahh...

zayan 3 bulan



zayan 4 bulan


zayan 4 bulan
zayan 4 bulan
zayan 4bulan
zayan 6 bulan
zayan 6 bulan
zayan 8 bulan
nie mase umo dy 9 bulan
zayan 9 bulan

zayan 10 bulan
zayan  10 bulan
zayan 10 bulan
zayan 10 bulan
zayan 11 bulan




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...