Hang Out


Assalamualaikum,,
ary nie aku epy sgt,nak tau xnape?
aku dpt jalan2 lagi,,ngee..
aku mmg suke lau part jalan2 nie,,sonok tau,,
selain dpt shopink,bole cuci mate cr pakwe..hehehe
juz kidding..
mcm biase la aku kuar ditemani oleh 4org kazen aku tu,
cua,effa,zudin, & afif..
we oll g PKNS, PAS, & ACC MALL...
Terkejut ke?hehe,,actually ketiga2 buah mall tu terletak berdekatan tu yg aku pergi..hehe
sangat seronok tau sebab nie la 1st time aku maen bowling,,
hoho..
mula2 maen tu mmg kelongkang la jawabnyew,,malu seyy,,da la kiri kanan ramai org,,>.<
tapi lame2 aku teror tau,,lebih teror dr kazen aku cua n effa,,
haha,,tula mula2 dorg dok kutok aku je kan,haa, nah amek ko,,lihatlah kehebatan ENO.
hehehehehe..
lepas g bowling kt org g karok..
best la jugax,,
dpt la aku menyerlahkan bakat yg aku ad dalam bidang nyanyian nie..
(sedap la sangat)
hoho..

nex week,sunway mari.hee~












0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...